Webinaret sändes 25 september 2018 - fyll i formuläret för att komma vidare till en inspelad version.

 

Säljer du till företag idag, eller funderar du på att göra det? 

 

Försäljning på nätet till konsumenter och företag har många likheter – det är ju trots allt människor som handlar. Men det finns också viktiga skillnader. B2B-företag har ofta en mer komplex organisation, längre säljcykler och differentierad prissättning.

Under det här webinariet tittar vi närmare på vilka utmaningar och möjligheter som finns med att digitalisera försäljningen till företag.

Företagskunder har andra krav än konsumenter när det kommer till betalningen, så under webinariet får du med dig tips på vad som är viktigt att tänka på och hur du gör det enkelt att betala för både företags- och privatkunder.

Åsa_Litium

Åsa Lundborg Linge-handelsplattformen Litium har på nära håll följt den digitala utvecklingen inom B2B-företag och delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper från rapporten Svensk B2B-handel 2017.

 

Patrik_DIBS_cirkel

Patrik Müller, e-handelsexpert på DIBS, leder samtalet och bidrar med sina insikter kring B2B-försäljning och e-handel.

 

Vad är ett webinar?

Ett webinar är ett seminarium på nätet. Du lyssnar via din dator eller telefon och har möjlighet att ställa frågor till föreläsarna under tiden. När du anmäler dig får du ett mail med en länk som ger dig tillgång till webinaret. 

 

 

 

Se webinaret

Fyll i dina uppgifter för att komma vidare till webinaret. Vill du få inbjudan till kommande event och webinar? Kryssa i rutan för nyhetsbrev så är du säker på att inte gå miste om något.