Webinar: Så använder du sociala medier för att sälja mer på nätet 


Webinaret sändes 28 november 2017 - fyll i formuläret för att ta del av en inspelad version direkt

Att finnas på sociala medier är en självklarhet för många företag, men det är inte alltid det finns en klar strategi för varför och vad man vill uppnå. Digitala medieproffset Sara Öhman har koll på hur du kan jobba med olika typer av innehåll för att väcka engagemang i dina sociala kanaler som driver trafik och försäljning till din webbutik. Sara delar också tricks som effektiviserar din aktivitet i sociala medier och även kan förbättra din annonsering i sociala medier.

Webinaret leds av DIBS e-handelsexpert Patrik Müller som bidrar med sina insikter kring konsumenttrender och e-handel, bland annat från rapporten Svensk E-handel 2017.

Vad är ett webinar?


Ett webinar är ett seminarium på nätet. Du lyssnar via din dator eller telefon och har möjlighet att ställa frågor till föreläsarna under tiden. När du anmäler dig får du ett mail med en länk som ger dig tillgång till webinaret den utsatta tiden. 

 

Om Sara Öhman

Sara är proffs på digitala medier och har lång erfarenhet efter att ha jobbat med företag i olika storlekar och branscher. Läs mer om Sara på hennes blogg eller följ på @saraohman på Twitter.

  

Patrik Müller, DIBS

 Om Patrik Müller

Patrik är e-handelsexpert på DIBS med mer än 15 års erfarenhet av att hjälpa e-handlare med effektiva betalningslösningar på den nordiska och europeiska marknaden. Patrik är en flitig kunskapsdelare och anlitad talare inom e-handel. Spana in @patrikmuller på Twitter.

 

Se webinaret

Fyll i formuläret för en inspelad version av webinaret.